Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy 2016. szeptember 13-án (kedd) 13.00 – 16.00 óra között Deszken
tart ügyfélfogadást a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala által
működtetett mobil ügyfélszolgálat, elhozva ezzel településünkre a helyszíni ügyintézés lehetőségét.
Az ügyfeleknek elsősorban személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetıi engedéllyel
kapcsolatos ügyintézésre van lehetőségük a mozgó Kormányablakban, de a diákigazolványhoz szükséges
NEK adatlap is igényelhető és ügyfélkaput is lehet nyitni. A műholdvevő antennával felszerelt kisbuszban az
illetékek, igazgatási szolgáltatási díjak kiegyenlítésére bankkártyás fizetési lehetőség biztosított.
További információk az ügyfélszolgálattal kapcsolatban:
Személyazonosító igazolvány ügyintézés;
Útlevél ügyintézés;
Vezezői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
Rendelkezési Nyilvántartás regisztráció;
Ügyfélkapu regisztráció;
Elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása,
megrongálódott személyi okmányok cseréje
Deszk, 2016. szeptember 08.
Tisztelettel:
Király László
polgármester