Deszk Község Honlapja

Januártól új víziközmű-szolgáltató üzemeltet Deszken

19

feb 2014

0

LOGÓ ALFÖLDVÍZ Zrt.Törvényi változások következtében 2014. január 1-től az ALFÖLDVÍZ Zrt. látja el a helyi víziközmű-szolgáltatással kapcsolatos feladatokat Deszken. Helyben a cég 5. számú Területi Divíziójának Szeged-környéki Üzemmérnöksége végzi a szolgáltatást.

A műszaki hibák bejelenthetőek a nap 24 órájában a 06 80 922 333-as ingyenesen hívható műszaki hibabejelentő hívószámon, ahol a település irányítószámának megadását követően a hívás azonnal az illetékes diszpécserközpontba érkezik. A diszpécser ezt követően továbbítja a hibabejelentést a helyi üzemeltető egység részére, akik elindulnak a hiba feltárására.

Az első Alföldvizes számlák várhatóan február végén, március elején érkeznek. Első alkalommal a januári illetve a februári átlagfogyasztásról kiállított számlát egyszerre küldi meg a szolgáltató. Amennyiben a két számla kiegyenlítése bármely felhasználó részére problémát okoz, kamatmentes részletfizetés kérhető a szolgáltatótól a helyi tarifával hívható 06 40 922 334-es ügyfélszolgálati hívószámon.  Az első összevont számlát követően már minden hónapban csak egy átlagfogyasztásról szóló számlát szükséges kiegyenlíteni, melyet a szolgáltató egy borítékban, hármasával küld a felhasználói részére. Fontos, hogy a három átlagszámla közül mindig csak az adott hónapban esedékes számlát szükséges kiegyenlíteni. Az egyszerre postázott számlák előnye, hogy így előre ismert a következő hónapokban esedékes vízdíj mértéke, így könnyebb a családok számára a tervezés.

A szolgáltató félévente olvassa le a vízmérők állását, melyet követően a pontos vízmérőállás alapján elszámoló számlát állít ki a felhasználói részére. A következő leolvasás időpontjáig ezt követően újra átlagszámlák érkeznek. Aki nem átlagszámlát szeretne kapni, hanem minden hónapban a tényleges fogyasztás alapján szeretné megkapni vízdíjszámláját, a mérőállást az első összevont számla kézhezvételét követően minden hónap 10-20-a között bejelentheti. A mérőállás bejelentéshez előzetes regisztráció szükséges, mely megtehető az ügyfélszolgálati hívószámon, illetve személyesen, a hamarosan megnyíló ügyfélszolgálati irodákban. A mérőállás ezt követően bejelenthető sms-ben, online és telefonon is. Ennek részleteiről a szolgáltató által januárban megküldött tájékoztató levélben, valamint a cég honlapján bővebb tájékoztatás olvasható. A szolgáltató honlapja a www.alfoldviz.hu webcímen érhető el.

A szolgáltató hamarosan több ügyfélszolgálati irodát nyit a közelben. 2014. március 1-től Mórahalmon, Szegeden, Sándorfalván és Kisteleken is lehetőség lesz személyes ügyintézésre.

Ügyfélszolgálati kérdésekkel addig is fordulhatunk a szolgáltatóhoz. A helyi tarifával hívható 06 40 922 334-es ügyfélszolgálati telefonszámra érkező hívásokat a call center fogadja, melyben az ügycsoport megadását követően azonnal az ügyintézőhöz érkezik a hívás. Az ALFÖLDVÍZ Zrt. Üzletszabályzata megtekinthető az ügyfélszolgálati irodákban vagy letölthető a Társaság weboldaláról www.alfoldviz.hu. 2014. március 1. napjától – eltérő megállapodása hiányában – az Alföldvíz Zrt. üzletszabályzata szerinti közüzemi szerződés lép hatályba.

 

Műszaki ügyintézésre a hamarosan Szegeden megnyíló műszaki ügyfélszolgálati irodában lesz lehetőség, melynek elérhetőségét és nyitvatartási idejét a szolgáltató február végén fogja meghirdetni.

Szólj hozzá